Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Pomocník z matematiky pre 5. ročník základných škôl

Pomocník z matematiky pre 5. ročník základných škôl

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
V matematike je mimoriadne dôležité prepočítať množstvo príkladov. Je to súčasť učenia. Z tejto myšlienky pramení koncepcia dvoch zošitov Pomocníka, ktoré sú univerzálnou pomôckou (nezávisle od používanej učebnice). Zaručuje to nadväznosť na témy (najmä na základné učivo) učebných osnov aj postupne rastúca ...
Bežná cena knihy: 5,10 €
Naša cena knihy: 3,77 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 80
Väzba: šitá
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 240 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081202704
Rok vydania: 2014
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Puzzle 697 Pes (obrysové puzzle)
autor neuvedený
29,61 €
Léčba bez hranic
Tulku Thondup Rinpoče
9,85 €
Star Wars Povstání kontra Impérium
autor neuvedený
3,19 €
Stalin - Kniha 1
Nikolaj Starikov
21,00 €
Diagnostika a opravy automobilov 1
Anton Freiwald
10,59 €
Útěk Ludvíka XVI. DVD
autor neuvedený
1,59 €
O knihe
V matematike je mimoriadne dôležité prepočítať množstvo príkladov. Je to súčasť učenia. Z tejto myšlienky pramení koncepcia dvoch zošitov Pomocníka, ktoré sú univerzálnou pomôckou (nezávisle od používanej učebnice). Zaručuje to nadväznosť na témy (najmä na základné učivo) učebných osnov aj postupne rastúca náročnosť príkladov orientovaných predovšetkým na priemernú žiacku populáciu. Autori - Mgr. Zuzana Berová a doc. RNDr. Peter Bero, PhD. - sú skúsení učitelia, ktorí svoje pedagogické skúsenosti a zručnosti naplno využili pri výbere a rozvrhnutí úloh. Ilustrácie a grafika výborne podporili matematický obsah. Výhody Pomocníka: inovovaný pracovný zošit je prepracovaný podľa aktuálneho ŠVP, je ho možné používať paralelne s platnou učebnicou pestrá škála úloh z aritmetiky a geometrie, ktoré uľahčia učiteľovu prípravu a čiastočne nahradia zbierku úloh a cvičení citlivo sa postupuje od jednoduchších príkladov k tým náročnejším; pri príkladoch je dostatok miesta na riešenie (aj keď sa žiak pomýli) učiteľ môže individuálnym tempom pracovať s každým žiakom (v škole aj v rámci domácej prípravy)