Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Dejiny školstva a pedagogiky

Dejiny školstva a pedagogiky

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.10.2012
Dejiny školstva a pedagogiky ako samostatná vedná disciplína sa zaraďujú do systému edukačných vied. Predmetom a ich úlohou je skúmať vývin pedagogických teórií a výchvno-vzdelávacej praxe v rozoičných etepách vývoja ľudskej spoločnosti. Učebnica sa delí na 11 kapitol. V 1. kapitole autor venuje pozornosť teoretickým ...
Bežná cena knihy: 11,50 €
Naša cena knihy: 9,09 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 167
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 175x250 mm
Hmotnosť: 320 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055405964
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Dějiny architektury
Jan Gympel
7,80 €
Ženevský podvod
Twining James
7,00 €
Samolepky 3D psi směs 1
autor neuvedený
0,00 €
Komenský by zajásal aneb příběh Siriri
Kateřina Lachmanová
19,20 €
Do puntíku
Bílík Vápeníčková Karin
21,94 €
Smyčcové kvartety - Beethoven -3CD
Beethoven Ludwig van
30,03 €
O knihe
Dejiny školstva a pedagogiky ako samostatná vedná disciplína sa zaraďujú do systému edukačných vied. Predmetom a ich úlohou je skúmať vývin pedagogických teórií a výchvno-vzdelávacej praxe v rozoičných etepách vývoja ľudskej spoločnosti. Učebnica sa delí na 11 kapitol. V 1. kapitole autor venuje pozornosť teoretickým otázkam dejín školstva a pedagogiky, kde patria otázky heuristiky /pramene edukačnej historiografie a metódy vedeckého výskumu/. V nasledujúcich kapitolách autor analyzuje vývin pedagogického myslenia v staroveku. Stredoveká scholastika determinovala duchovnú kultúru, literatúru a vzdelávanie. Renesancia a humanizmus v 2. polovci 15. a v 16. storočí v Európe prichádza s kritikou stredovekej výchovy školstva. Reformácia ako sociálno-politické hnutie v 16. storočí. V Nemecku ovplyvnila aj výchovu a školstvo. Reakciou na reformáciu bola protireformácia. V ďalších kapitolách autor učebnice charakterizuje barok, ktorý poznačil aj premeny v sociálnej oblasti. V učebnici nechýba ani vývoj školstva a pedagogiky v Rusku v 18. a 19. storočí. Obsahom dvoch záverečných kapitol sú pedagogické smery 20. storočia a osobnosť Janusza Korczaka, poľského lekára, spisovateľa a pedagóga.