Prázdny
0,00 €
 
-9 %
Písanie a slohová výchova pre 4. ročník ZŠ - 1. zošit

Písanie a slohová výchova pre 4. ročník ZŠ - 1. zošit

Dátum vydania: 31.07.2014
Písanky Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ – komunikácia písanou rečou sú spracované v súlade s predpísaným obsahom vzdelávania v 4. ročníku ZŠ, pričom rešpektujú súčasné trendy vo vyučovaní materinského jazyka. Ich cieľom je rozšíriť ponuku predpísaných komunikačných tém, aby dochádzalo k precvičeniu ...
Bežná cena knihy: 4,50 €
Naša cena knihy: 4,10 €
Ušetríte: 9 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 40
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x235 mm
Hmotnosť: 90 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081203008
Rok vydania: 2014
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Džátaky
autor neuvedený
19,69 €
Každodenná šálka vďačnosti - Leto
Miriam Kušnieriková Šajbenová
15,99 €
Tokijský ghúl: re 6
Sui Išida
13,70 €
Special Deluxe
Young Neil
21,94 €
Francouzština - Přehledná gramatika (nové vydání)
Navrátilová Jana
7,64 €
O knihe
Písanky Písanie a slohová výchova v 4. ročníku ZŠ – komunikácia písanou rečou sú spracované v súlade s predpísaným obsahom vzdelávania v 4. ročníku ZŠ, pričom rešpektujú súčasné trendy vo vyučovaní materinského jazyka. Ich cieľom je rozšíriť ponuku predpísaných komunikačných tém, aby dochádzalo k precvičeniu a upevneniu základného učiva slovenského jazyka a slohu. Rôzne druhy úloh prirodzeným spôsobom učia deti reprodukovať text, správne formulovať vety, tvoriť osnovu alebo rozprávať podľa osnovy, pričom musia sledovať časovú postupnosť, opísať vec alebo činnosť, vyjadriť svoj názor, diskutovať na danú tému. Práca s textom podporuje rozvoj slovnej zásoby, pričom využíva aj medzipredmetové vzťahy. Viaceré texty a úlohy na prácu s nimi odrážajú aktuálne problémy detí v súčasnosti, obsahujú príklady z reálneho života. Autorka poskytuje deťom priestor na vyjadrenie svojich životných skúseností a zážitkov podľa časovej a príčinnej súvislosti. Vďaka tvorivému písaniu, možnosti tvorivej dramatizácie, rolovej hre, má vyučovanie predpoklady realizácie v komunikačno-zážitkovej rovine, a tak vytvára pre deti možnosti na prežívanie úspechu a dôležitosti.