Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2017
V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej ...
Bežná cena knihy: 15,00 €
Naša cena knihy: 12,45 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 227
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 154x215 mm
Hmotnosť: 491 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089853007
Rok vydania: 2017
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Solaris
Lem Stanislaw
4,96 €
Profíci
Šefara
9,76 €
Pramen života
Max Thurian; Vojtěch Kodet
0,00 €
Anjelik
Elena Hýbelová
9,90 €
O knihe
V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej Británii a USA. V knihe Petra Vanku nájdete funkčné, praxou overené nástroje, ktoré môže ktorýkoľvek majiteľ alebo manažér použiť na to, aby jeho firma rástla a darilo sa jej. Okrem iného sa dozviete: - Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla byť vaša firma úspešná. - Ako správne delegovať prácu, písať smernice a presadiť, aby sa vaše príkazy plnili až do konca. - Ako správne vybrať riaditeľa, ktorý vám uvoľní ruky, drží vám chrbát, má výsledky a presadzuje vaše myšlienky. - Ako nájsť a vybrať toho správneho človeka pre expanziu do zahraničia, ako riadiť pobočky a dcérske firmy. - Ako správne použiť financie firmy, ako predísť zbytočnému plytvaniu a ako zvýšiť svoj príjem. - Ako zostaviť ten správny inzerát, ktorý k vám do firmy pritiahne hviezdnych pracovníkov, ako ich zaškoliť, viesť a hodnotiť. - Ako uviesť na trh nový výrobok tak, aby sa uchytil a nevyžadoval sústavné dotácie. - Ako riadiť obchodníkov a ako ich správne motivovať k vyšším výsledkom. - Ako uviesť na trh nový výrobok úspešne, a to aj v prípade, že ho zákazníci nepoznajú a má vyššiu cenu. - Ako investovať zarobené peniaze tak, aby firme priniesli rozvoj, ako spolupracovať s bankami a ako vytvoriť zisk. - Aké kritériá použiť pri výbere partnerov a dodávateľov, aby ste stále ponúkali výrobok, o ktorý je živý záujem. - Ako si pri práci podnikateľa uchrániť zdravie, brániť sa stresu a žiť šťastný osobný život.