Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Hodnota a jej vyjadrenie v podniku

Hodnota a jej vyjadrenie v podniku

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.12.2017
Vedecká monografia Hodnota a jej vyjadrenie v podniku poskytuje pôvodný monotematický pohľad na poznatky a vlastné závery vedeckovýskumnej činnosti o hodnote , jej vyjadrení v podniku, o tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny a o hodnotovom manažmente. Obsahom je vymedzenie hodnoty v ekonomickej teórii, podnikovej praxi a EN 1325-2014 ...
Bežná cena knihy: 14,70 €
Naša cena knihy: 11,61 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 124
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 400 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055413730
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zmätenosť
Richard Powers
15,95 €
Bulharština - souhrn gramatiky
autor neuvedený
4,93 €
Těším se do školy
autor neuvedený
13,69 €
Dinosauři - zvuky pradávných obrů
autor neuvedený
19,19 €
Kniha na cesty domalovánek do kapsy
autor neuvedený
5,59 €
O knihe
Vedecká monografia Hodnota a jej vyjadrenie v podniku poskytuje pôvodný monotematický pohľad na poznatky a vlastné závery vedeckovýskumnej činnosti o hodnote , jej vyjadrení v podniku, o tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny a o hodnotovom manažmente. Obsahom je vymedzenie hodnoty v ekonomickej teórii, podnikovej praxi a EN 1325-2014 Value management, charakteristických znakov a prvkov podniku v trhovom hospodárstve a hodnotového vyjadrenia transformačného procesu. Na uvedené nadväzuje problematika hodnotového manažmentu. Hodnotový manažment je druhom manažmentu, ktorého podstatou je funkčne nákladový (hodnotový prístup) a vyvinul sa z hodnotovej analýzy. Význam použitia riadenia na základe hodnoty je pre podnik v tom, že upevňuje a zvyšuje úroveň jeho konkurencieschopnosti. Uplatnením princípov, metód a aktivít hodnotového manažmentu dochadza k tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny, čo sa následne prejaví v ich lojalite k podniku, t.j. vlastník je ochotný investovať ďalší kapitál, zákazník sa stáva trvalým, zamestnanci svoje pracovné aktivity smerujú k naplneniu podnikových cieľov, ostatné zaniteresované skupiny šíria dobré meno podniku atď. Pri riadení hodnoty musia byť zosúladené očakávania jednotlivých zainteresovaných skupín. Záver monografie rozoberá princípy a metódy stanovenia hodnoty podniku ako celku alebo jeho funkčných častí vzhľadom na dôvody oceňovania a využitie Business Intelligence v hodnotovom manažmente, a to predevšetkým pri funkčnej a hodnotovej analýze.