Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Segmentujeme spotřební trhy

Segmentujeme spotřební trhy

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2005
Jedným z najpodstatnejších marketingových rozhodnutia, tvoriacich základ pre rozvoj marketingovej stratégie a nadväzujúcich marketingových aktivít vôbec, je otázka, na aké zákazníkov sa orientovať, ktorý segment spotrebiteľov zvoliť alebo na ktoré segmenty sa zamerať. To predpokladá rozpoznanie - odkrytie reálne existujúcich ...
Bežná cena knihy: 9,79 €
Naša cena knihy: 8,13 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 148
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 164x240 mm
Hmotnosť: 270 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8086419762
Rok vydania: 2005
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Čarodejnícke rituály
Sandra - Arno Frank Esser
5,61 €
Hnízdo ďábla
Goodkind Terry
24,14 €
Bible Hardwaru
Vojtěch Broža
0,00 €
Princ a márnotratník
Jill Eileen Smith
15,90 €
The Civil Wars
Appian
16,87 €
CD - Ľudovky 1
autor neuvedený
4,50 €
O knihe
Jedným z najpodstatnejších marketingových rozhodnutia, tvoriacich základ pre rozvoj marketingovej stratégie a nadväzujúcich marketingových aktivít vôbec, je otázka, na aké zákazníkov sa orientovať, ktorý segment spotrebiteľov zvoliť alebo na ktoré segmenty sa zamerať. To predpokladá rozpoznanie - odkrytie reálne existujúcich trhových segmentov a rozvoj ich profilu. Pokiaľ ide o toto večne aktuálnu tému a jeho riešenie, nemá zatiaľ slovenský knižný trh veľa kníh, ktoré by manažérom umožnili správne sa v problémoch orientovať a pomohli nájsť správna řešení.Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., Segmentum SPOTREBNÝ TRHY, ktorú vydáva nakladatelství Professional Publishing, sa podrobne zaoberá jednak procesom poznávania segmentov na spotrebných trhoch - ako obsahovo, tak metodicky, jednak odberateľskom procesom výberu medzi segmentmi (trhovom zacílením - teda targeting). Úvodné kapitoly prinášajú skôr všeobecné informácie (Význam segmentácie spotrebného trhu v marketingu, Jadro a hlavné fázy segmentácie ako procesu odkrývaní segmentov z hľadiska marketingovej orientácie, Problémy vymedzenia segmentovaného trhu a kritériá vzťahu voči výrobku), na ne nadväzujú kapitoly, zaoberajúce sa čiastkovými hľadiská segmentácie spotrebiteľských trhov (Tradičné segmentačných premenné (možnosti demografických, etnografických, fyziografických, geografických charakteristík spotrebiteľov), Možnosti -netradičných- psychografických premenných (sociálna trieda v širšom poňatí, životné štýly, osobnosť), Kritériá reakciou na marketingové premenné (nákupné typológia spotrebiteľov, mediálne typológia spotrebiteľov), Základné koncepty odkrývaní segmentov (deduktívne segmentácia, induktívny segmentácie, apriori, post hoc, forward, backward). Záverečná časť knihy analyzujú metódy získavania informácií pre segmentáciu spotrebiteľských trhov (obsahová analýza, agentúrne výskumy, dáta, modifikácie primárnych výskumov pre segmentačných účely), metódy analýzy dát, aspekty pre výber vhodných segmentov v rámci marketingovej stratégie a demonštruje postup pri vlastnom výbere segmentov. Publikácia obsahuje praktické návody, ako využiť metodické postupy, a to aj pri relatívne skromnejších podmienkach, je sprevádzaná aj aktuálnymi informáciami o diferencujúcich sklonoch českých spotrebiteľov, text je sprevádzaný príklady prístupov k segmentácii spotrebného trhu (českými aj zahraničnými).