Prázdny
0,00 €
 
-18 %
Prípadové štúdie z marketingového manažmentu

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu

Dátum vydania: 2004
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií ...
Bežná cena knihy: 4,95 €
Naša cena knihy: 4,06 €
Ušetríte: 18 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 149
Väzba: Pevná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089018741
Rok vydania: 2004
Žáner: Riadenie, plánovanie, výroba
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Domácí krabičková dieta 3
Doležalová Alena
13,75 €
Knižka do vane - Lesné zvieratká
Kolektív autorov
9,50 €
Čarodějka z Marstrandu
Rosman Ann
17,55 €
S Františkom NA CESTÁCH
Tornielli Andrea
15,30 €
Pexeso: Příroda/BABY
autor neuvedený
7,64 €
Samoliečebný pud (viazaná)
Štefan Zakuťanský
25,00 €
O knihe
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií, spracovávania úloh a podávania návrhov na riešenie. Súčasťou je i postavenie a úloha pedagóga pri vedení tímovej práce pri riešení prípadových štúdií.