Prípadové štúdie z marketingového manažmentu
Dátum vydania: 2004
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií ...
Detaily o knihe
Počet strán: 149
Väzba: Pevná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089018741
Rok vydania: 2004
Žáner: Riadenie, plánovanie, výroba
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií, spracovávania úloh a podávania návrhov na riešenie. Súčasťou je i postavenie a úloha pedagóga pri vedení tímovej práce pri riešení prípadových štúdií.