Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketing kultúry

Marketing kultúry

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej. Marketing kultúry ...
Bežná cena knihy: 13,10 €
Naša cena knihy: 9,69 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 260
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 147x210 mm
Hmotnosť: 348 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089447299
Rok vydania: 2010
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Předivo stínů
Murphyová Margaret
9,05 €
Cambridge English Starters 7 Student´s Book
kolektiv autorů
11,52 €
Miracle
Steel Danielle
11,23 €
Star Wars: Reunion
Williams Sean
13,14 €
Ti prego, lasciati odiare
Premoli Anna
9,49 €
Krtko ide do školy, 2. vydanie
Zdeněk Miler - Michal Černík
6,90 €
O knihe
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej. Marketing kultúry je pomerne mladou prierezovou disciplínou, ktorá sa začala výraznejšie rozvíjať až v 90. rokoch 20. storočia. Autori nazerajú na otázky marketing kultúry cez optiku publika. Vychádzajú z predpokladu, že práve poznanie správania, preferencií a postojov návštevníkov kultúrnych organizácií je jedným z najdôležitejších predpokladov tvorby účinnej marketingovej stratégie. Hlavným odkazom publikácie je presvedčenie, že úlohou marketingu v kultúre nie je prispôsobovať ponuku požiadavkám trhu, ale prilákať spotrebiteľov k existujúcemu produktu. Publikácia je rozdelená do ôsmich kapitol, ktoré na seba obsahovo nadväzujú tak, aby čitateľ postupne prenikal do jednotlivých zákutí marketingu kultúry. Začína prestavením vzťahu medzi kultúrou a ekonomikou, ďalej vysvetľuje základné princípy marketingu aplikovaného v kultúre, podrobne sa venuje otázkam publika kultúrnych organizácií, opisuje strategické i taktické marketingové nástroje, poukazuje na nový fenomén v kultúre - kreatívny priemysel a neobíde ani prierezovú oblasť kultúrneho turizmu (v angličtine). Text predstavuje nielen ucelenú systematizáciu poznatkov o marketingu kultúry, ale je popretkávaný aj početnými prípadovými štúdiami z praxe slúžiacimi na ilustráciu jednotlivých marketingových princípov a modelov. Publikácia Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum je určená najmä študentom ekonomických a umeleckých odborov, ktorí si chcú prehĺbiť svoje vzdelanie v oblasti marketingu kultúry. Zároveň môže slúžiť aj pracovníkom kultúrnych organizácií ako príručka nástrojov a metód, ktoré marketing v kultúre ponúka.