Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2012
Autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického ...
Bežná cena knihy: 16,99 €
Naša cena knihy: 13,25 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 276
Väzba: Pevná
Rozmer: 175x245 mm
Hmotnosť: 606 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080785338
Rok vydania: 2012
Žáner: Riadenie, plánovanie, výroba
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Diář 2016 - Kazeta,  10,5 x 15,8 cm
autor neuvedený
0,00 €
Code Green B1+: Workbook - CD Pack
Cochrane Stuart
27,03 €
La guida Sardínia
Petra Feriancová
9,00 €
Herbář 3
Janča Jiří
0,00 €
Silmarillion rus.
autor neuvedený
10,84 €
O knihe
Autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev. Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.