Prázdny
0,00 €
 
-7 %
Strategický manažment

Strategický manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk ...
Bežná cena knihy: 19,00 €
Naša cena knihy: 17,67 €
Ušetríte: 7 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 390
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393961
Rok vydania: 2013
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Najdi mě
Frasierová Anne
19,75 €
Anna a Elsa Tajný ctiteľ
Erica David
8,99 €
Rozprávky bratov Grimmovcov
autor neuvedený
10,48 €
Dívka, která ztratila budoucnost
Barbora Walterová
13,60 €
Osiřelec
Marcinów
16,39 €
Tříska
Vladimir Zazubrin
13,70 €
O knihe
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk do praxe. Strategický manažment patrí medzi profilujúce predmety študijných programov popredných svetových univerzít na druhom stupni vysokoškolského vzdelania zameraného na výchovu podnikových manažérov a ekonómov, prednáša sa na prestížnych manažérskych a podnikateľských školách a je súčasťou kurzov pre vrcholných manažérov. Strategicky myslieť a riadiť je hlavnou a nezastupiteľnou úlohou vrcholných manažérov, v čom im pomáhajú odborné štábne útvary. V prvých dekádach 21. storočia však nemožno vystačiť v riadení podniku len s empíriou a intuíciou, hoci nie sú bezvýznamné. K úspechu možno dospieť skôr a efektívnejšie pomocou kombinácie praktických skúseností a logicky usporiadaného súboru poznatkov moderného strategického manažmentu. V predloženej učebnici sa študent podnikového manažmentu a podnikovej ekonomiky zoznámi s univerzálnymi poznatkami a metódami, ktoré sa dajú aplikovať na akýkoľvek podnik bez ohľadu na jeho veľkosť a odvetvové začlenenie.