Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
V 80. rokoch 20. storočia sa v špeciálnej pedagogike vo svete začínajú zretľnejšie objavovať práce súvisiace s výskumom metakognície u žiakov s rôznymi typmi postihnutia. Tieto vplyvy sa výraznejšie premietajú aj do súčasnej teórie a empírie v problematike porúch učenia (Wong, 1987, s. 189-195). Žiaci so špecifickými ...
Bežná cena knihy: 9,90 €
Naša cena knihy: 7,92 €
Ušetríte: 20 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 163
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x204 mm
Jazyk: CZ-SK Český-Slovenský
EAN: 9788081530180
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
V cudzom tele
Alice Askew
12,99 €
Tap It, Tip It!
Ditchburn Suzannah
7,09 €
Naia se smí narodit
Mitchell Zuckoff
16,87 €
Třetí světlo
Keeganová Claire
5,12 €
Operace Stonewall
Šulc Jiří
10,42 €
Čakry - kompletní průvodce
Wautersová Ambika
16,44 €
Lectures on Quantum Field Theory
Jiří Hořejší
25,85 €
O knihe
V 80. rokoch 20. storočia sa v špeciálnej pedagogike vo svete začínajú zretľnejšie objavovať práce súvisiace s výskumom metakognície u žiakov s rôznymi typmi postihnutia. Tieto vplyvy sa výraznejšie premietajú aj do súčasnej teórie a empírie v problematike porúch učenia (Wong, 1987, s. 189-195). Žiaci so špecifickými vývinovými poruchami učenia bývajú charakterizovaní ako aktívni, ale neefektívni študenti, ktorí nemajú ľahký prístup a koordináciu viacerých súbežných mentálnych procesov, ktoré bežia pri učení, ktorí majú problémy so sebaregulačnými procesmi ako monitorovanie, kontrolovanie a opravy v procese učenia pri bežnom vyučovaní. Tieto deficity v strategických informačných procesoch možno sledovať kontinuálne aj na úrovni ich nadobúdania, osvojovania a aj na úrovni ich automatizácie (Torgesen J. K. podľa Meltzer, 1993, s. 20). Tieto nedostatky sa vo všeobecnosti nazývajú deficity v metakognitívnych stratégiach.