Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 05.01.2007
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu ...
Bežná cena knihy: 4,40 €
Naša cena knihy: 3,26 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 198
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 150x210 mm
Hmotnosť: 360 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788080781576
Rok vydania: 2007
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Tvůj první triatlon
Vabroušek Petr
16,45 €
Domácí recepty na bylinkách
Libuše Vlachová
0,00 €
Maniak
Martina Cole
0,00 €
Meče v mlze
Leiber Fritz
10,95 €
O knihe
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.