Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Kontroling podnikov cestovného ruchu

Kontroling podnikov cestovného ruchu

Dátum vydania: 19.08.2015
Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu, o finančnom plánovaní a finančnom kontrolingu, o investičnom kontrolingu, o informačnom ...
Bežná cena knihy: 13,60 €
Naša cena knihy: 10,06 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x250 mm
Hmotnosť: 390 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081682179
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Branou nebes ku blankytu!
Šamánek
9,80 €
Pavoučí dům
Paul Bowles
0,00 €
Velká sázka o malé pivo - 1 DVD
autor neuvedený
8,88 €
Reinkarnace a racionalita
Rudolf Steiner
12,65 €
Vietnam. Vojakove spomienky
Hudanič Ján
18,00 €
O knihe
Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu, o finančnom plánovaní a finančnom kontrolingu, o investičnom kontrolingu, o informačnom systéme podniku a vyhodnocovaní výsledkov kontrolingu, ako aj o podnikateľskom riziku a krízovom vývoji podniku. Ťažisko sprostredkúvaných poznatkov je v operatívnom kontrolingu. Text každej kapitoly je v závere obohatený o modelové príklady a prípadové štúdie z prostredia podnikov cestovného ruchu, ktorých zámerom je ilustrovať teóriu na konkrétnych príkladoch v praxi. Poznatky obsiahnuté v tejto publikácii umožnia čitateľovi efektívnejšie využívať kontroling ako nástroj zameraný na plnenie cieľov podniku, aplikovať vhodné metódy plánovania výkonov a nákladov, pružnejšie reagovať na nové situácie vývoja plánovaných a skutočných ukazovateľov hospodárskej činnosti, flexibilne a tvorivo informovať o zistených odchýlkach, zaujať hodnotiaci postoj s prihliadnutím na vývoj vonkajšieho prostredia na relevantnom trhu, vedieť vytvoriť a zdokonaľovať kontrolingový proces tak, aby riadiaci zamestnanci získavali relevantné údaje a informácie o plnení podnikových cieľov, aby sa výnosová a finančná sila podniku zlepšovala a aby bolo možné zabezpečiť likviditu a rentabilitu. Publikácia je určená nielen študentom odborov súvisiacich s cestovným ruchom, ale najmä ľuďom v praxi venujúcim sa problematike kontrolingu vo veľkých, ale aj v malých a stredných hoteloch, v pohostinských podnikoch či cestovných kanceláriách.