Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Multimediácia

Multimediácia

Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov ...
Bežná cena knihy: 6,61 €
Naša cena knihy: 5,29 €
Ušetríte: 20 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Matná
Rozmer: 208x150x6 mm
EAN: 9788080611491
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Nuevo Espanol en marcha 1 - Libro del alumno+CD
Francisca Castro Viúdez
23,40 €
Život umělce: Gauguin
Nicosia Fiorella
11,33 €
Karvinsko
Durczak
16,40 €
Krvavá lázeň - 2. vydanie
Gerritsenová Tess
15,34 €
Veľká kniha hier
autor neuvedený
9,92 €
O knihe
Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov, ale aj manažérov, politikov, tvorivých pracovníkov v oblasti propagácie a public relations oboznámiť s najnovšími poznatkami o špecifickej funkcii textu v médiách, o mechanizmoch pôsobenia médií masovej komunikácie na text, informáciu a jej význam. Publikácia podáva súhrn základných poznatkov o špecifickej funkcii textu v médiách z hľadiska psychológie a semiotiky sociálnej komunikácie, textového označovania a etiky textu – jej štúdium si preto vyžaduje základnú prípravu zo štylistiky, rétoriky, logiky a filozofie.