Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Dátum vydania: 30.06.2016
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia ...
Bežná cena knihy: 12,10 €
Naša cena knihy: 8,95 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 196
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081684074
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Skutečná událost
Emil Hakl
12,13 €
Zachraň mě
Kennedy Stacey
13,69 €
Bílý láma (viazaná)
Alejandro Jodorowsky
51,65 €
O andělech (II)
Akvinský
5,10 €
Amy - Isabelle
Stroutová Elizabeth
14,05 €
O knihe
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.