Prázdny
0,00 €
 
-19 %
Originálni

Originálni

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2016
Autor medzinárodného bestselleru Dávať a brať a najmladší profesor na prestížnej škole podnikania vyvracia mýtus, že najúspešnejší podnikatelia sú rodení vodcovia, ktorí sa bezhlavo vrhajú do rizika. Kniha Originálni čitateľom ukáže, ako môže ktokoľvek rozoznať dobrý nápad, úspešne prezentovať svoj návrh ...
Bežná cena knihy: 13,90 €
Naša cena knihy: 11,26 €
Ušetríte: 19 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 359
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 137x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081820250
Rok vydania: 2016
Žáner: Motivačná literatúra
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Gringo
Petr Kotík
10,45 €
Zopakuj si slovenčinu –7.ročník
Kolektív autorov
4,90 €
Na jachtě do světa
Tomšíček
8,24 €
O knihe
Autor medzinárodného bestselleru Dávať a brať a najmladší profesor na prestížnej škole podnikania vyvracia mýtus, že najúspešnejší podnikatelia sú rodení vodcovia, ktorí sa bezhlavo vrhajú do rizika. Kniha Originálni čitateľom ukáže, ako môže ktokoľvek rozoznať dobrý nápad, úspešne prezentovať svoj návrh na zlepšenie a všimnúť si príležitosti na zavedenie zmeny. Načerpajte inšpiráciu od úspešného podnikateľa, ktorý vo svojich prezentáciách zdôrazňuje, prečo by potenciálni záujemcovia nemali investovať do jeho podniku, od zamestnankyne vo fi rme Apple, ktorá sa postavila Stevovi Jobsovi z troch úrovní nižšie, od miliardára a fi nančného mága, ktorý dáva padáka zamestnancom, lebo ho nevedia skritizovať, a od manažéra televíznej stanice, ktorý zachránil seriál Seinfeld pred dlážkou strižne. Táto kniha vám poskytne cenné rady a dodá odvahu, aby ste bojovali za svoje nápady a zlepšili svet okolo seba. V mnohých podnikoch a organizáciách dnes prevláda kultúra, ktorá si veľmi necení nápaditého ducha. Riaditelia a manažéri uprednostňujú výkonných pracovníkov, ktorí zapadnú do kolektívu a nevystrkujú rožky pokusmi predložiť vedeniu vlastné „zlepšováky“. Pritom sú to práve neprispôsobiví jedinci, ktorí vďaka svojej originalite a boju za inovatívne zmeny dodávajú ekonomike nové impulzy. Renomovaný organizačný psychológ a pedagóg Adam Grant v tejto knihe ukazuje, ktorí ľudia sú najoriginálnejší, a objasňuje, ako môže ktokoľvek z nás nájsť správnu motiváciu, získať spojencov a zvoliť si správny čas, kedy konať. Ideálne čítanie pre všetkých, ktorí túžia presadiť svoje nápady a dosiahnuť úspech v akejkoľvek oblasti života. Adam Grant sa narodil v roku 1982 a je najmladším profesorom na prestížnej Whartonskej škole podnikania pri Pennsylvánskej univerzite, kde vyučuje predmet organizačná psychológia. Jeho vedecké výskumy v oblasti motivácie a fi remnej produktivity získali viacero ocenení. Pracuje ako poradca takých významných spoločností ako Google, IBM, Goldman Sachs, OSN, Svetové ekonomické fórum, Armáda a Námorníctvo Spojených štátov amerických a fi nančnej skupiny Citigroup. Adamova prvá kniha Dávať a brať vyšla v preklade do dvadsiatich siedmich jazykov a spoločnosti Amazon, Apple, ako aj denníky Financial Times, Wall Street Journal a Washington Post ju vyhlásili za jednu z najlepších kníh roka 2013, ktorú by si mal prečítať každý riaditeľ podniku či organizácie.