Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 18,13 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 210
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055710662
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
VIP PETS Butique s Tiffany
autor neuvedený
0,00 €
Puzzle na desce - ZOO
autor neuvedený
9,35 €
Tělesný rozvoj mladých tenistů
Milan Kohoutek
37,95 €
Vražedná temnota
Lisa Reganová
18,99 €
Aquaman Ultra HD Blu-ray
James Wan
33,89 €
English in Common Am E 6 TB w/ Active Teach
Saumell Maria Victoria
56,31 €
O knihe
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.