Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych ...
Bežná cena knihy: 28,60 €
Naša cena knihy: 21,16 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055709246
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Brána do Zabudnutého údolia
Hrubý Ladislav
8,90 €
Faraonka
Vandenberg Philipp
10,42 €
Karneval zvířat - audioknihovna
Dostálová Zuzana
16,44 €
Pán Prstenů II. - Dvě věže
J. R. R. Tolkien
21,89 €
Čarodějnice Bordelína
Dražilová-Zlámalová Sandra
14,79 €
Kodaňská Píseň písní - CDmp3 (Čte Magdaléna Borová)
Bjergfeldtová Annette
21,94 €
O knihe
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.