Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketing

Marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 15.02.2017
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových ...
Bežná cena knihy: 30,00 €
Naša cena knihy: 22,20 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 424
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081685507
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Philippa
Smallová Beatrice
10,42 €
Výkupné                ALPRESS
James Grippando
0,00 €
Keby psy rozprávali
Kolektív
8,27 €
Misfits:  Earth A.D. - Wolfs Blood
MUSIC ON CD
14,09 €
Ledové království - Sešit A4+
autor neuvedený
4,34 €
Meat The Art of Cooking Meat
Valéry Drouet
0,00 €
Chamtivost
Marc Elsberg
21,94 €
O knihe
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.