Prázdny
0,00 €
 
-18 %
Sviatky a tradície v materskej škole I.

Sviatky a tradície v materskej škole I.

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 15.05.2017
Brožúra je pripravená na priame využitie vo výchovno-vzdelávacom procese v materskej škole. Je rozdelená po mesiacoch v roku a k nim sú vybrané sviatky a tradície, ktoré ich charakterizujú. Prvá časť každého mesiaca je určená učiteľkám, kde nájdu stručný popis jednotlivých sviatkov a tradícií. V ďalšej časti sú uvedené ...
Bežná cena knihy: 17,00 €
Naša cena knihy: 13,94 €
Ušetríte: 18 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 152
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081402692
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
SINDIBÁDŮV DŮM
autor neuvedený
11,73 €
Říkali jim španěláci
David Majtenyi
32,45 €
Vtáčiky okolo nás
Sláviková Anna
6,50 €
Refluxní choroba jícnu
autor neuvedený
1,10 €
Vynechaný spoj
Viliam Nádaskay
8,00 €
O knihe
Brožúra je pripravená na priame využitie vo výchovno-vzdelávacom procese v materskej škole. Je rozdelená po mesiacoch v roku a k nim sú vybrané sviatky a tradície, ktoré ich charakterizujú. Prvá časť každého mesiaca je určená učiteľkám, kde nájdu stručný popis jednotlivých sviatkov a tradícií. V ďalšej časti sú uvedené (pre inšpiráciu) námety na hry a činnosti, ktoré je možné využiť v materskej škole podľa potreby, veku detí, ročného obdobia. Výber sviatkov nie je ovplyvnený charakterom sviatku. Pedagógovia nájdu v brožúre rôzne sviatky: štátne, ľudové aj náboženské. Zámerom autorov nebolo predložiť dokonalý výpočet sviatkov tvoriacich identitu nášho národa, ale skôr upozorniť na ich možnosti a priestor pre využitie vo vzdelávaní predškolských detí v utvárajúcej sa multikultúrnej spoločnosti. Otázky kladené deťom, ktoré v tejto brožúre autori predkladajú, slúžia ako nástroj k odkrytiu filozofie sviatku, mali by prispieť k rozvoju kritického myslenia a podnecovaniu pochopenia významu sviatku. Ponúkané činnosti nie sú koncipované predmetovo, ale sú prepojované v integrovaných celkoch, ktoré si môže pedagóg rozfázovať podľa potrieb i veku detí, doplniť a upraviť podľa vlastnej pedagogickej tvorivosti. Samotné činnosti sú postavené predovšetkým na činnostnom a zážitkovom učení. Počítajú s dieťaťom ako s aktívnym činiteľom v procese vzdelávania.