Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu

Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu

Dátum vydania: 11.07.2012
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí ...
Bežná cena knihy: 14,20 €
Naša cena knihy: 11,93 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 178
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 490 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788070979372
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Evita magazín 03/2017
autor neuvedený
2,40 €
Správa společností
Miroslav Hučka
0,00 €
Kronika
autor neuvedený
7,76 €
Daniela a Karel Benešovi
Karel Scherzer
37,60 €
3x Ivan Vyskočil
Michal Čunderle
9,40 €
O knihe
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí a miest. Dôvodom je predovšetkým tlak na efektívnejšie využívanie verejných zdrojov, ako aj narastajúca konkurencia. Koncepcia marketingu územia ovplyvňuje tak názory na miesto pobytu, priemyselné a obchodné zóny, územie, cestovný ruch a územný imidž. Predložený vysokoškolský učebný text, slúži ako študijný materiál ponúkajúci základy marketingu aplikovaného pre oblasť služieb a pre oblasť teritória: je určený predovšetkým pre študentov voliteľných predmetov na Fakulte verejnej správy.