Prázdny
0,00 €
 
-13 %
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

Autor:
kolektív autorov
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2017
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom ...
Bežná cena knihy: 21,42 €
Naša cena knihy: 18,64 €
Ušetríte: 13 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 246
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055712031
Rok vydania: 2017
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
3D STICKER OWLS
autor neuvedený
0,00 €
Kalendář stolní 2014 - Prague
autor neuvedený
4,23 €
Latitudes 3 Učebnice
Régine Mérieux; Yves Loiseau; Emmanuel Lainé
0,00 €
Moja prvá kniha o zvieratách
autor neuvedený
8,50 €
Pragmatika viacslovných pomenovaní v slovenskej a anglickej tlači s ekonomickou orientáciou
Dagmar Škvareninová
26,00 €
O knihe
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.