Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu!

Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu!

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2019
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje ...
Bežná cena knihy: 4,50 €
Naša cena knihy: 3,42 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 100
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080744380
Rok vydania: 2019
Žáner: Náboženstvo, cirkev
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Velká encyklopedie sportu
autor neuvedený
27,44 €
Dinosauři - Úžasné aktivity
autor neuvedený
8,20 €
Ella a Kandinský
Mary Bassonová
14,05 €
Pelé
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje v kontexte komunikácie a výchovy: Máme problém, s ktorým si nevieme poradiť! O čo ide? O médiá a mladých ľudí. Médiá mladých hypnotizujú, fascinujú a tak objímajú, že ich niekedy až zahrdúsia! Totiž uzavrú ich do seba, takže mladí nemajú na nič iné čas. Nepočujú, odvrknú, neposlúchajú a iba ďobkajú do klávesnice a hodiny hádžu virtuálne tehličky do nejakej virtuálnej jamky. A keď skončia, pokračujú v inej ohlupujúcej aktivite. A nielen oni. I tých starších to už chytilo! A mediálne harašenie sa len začína! Ak nepríde nejaká svetová kataklizma, médií a ich vplyvu sa nezbavíme! Takže čím skôr ich osedláme, tým lepšie. Zatiaľ však rodičia, pedagógovia a iní zodpovední stoja pred týmto fenoménom a často nevedia ako ďalej. Na druhej strane vidíme aj dobrá, ktoré médiá prinášajú, takže sme v dileme: Máme problém alebo príležitosť? Berme to pozitívne: Príležitosť!