Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2020
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup ...
Bežná cena knihy: 26,20 €
Naša cena knihy: 19,91 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055716787
Rok vydania: 2020
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
A Single Man
Isherwood Christopher
14,05 €
Láska a vojna
Stasi Eldredge
6,40 €
Deception
Terry
10,94 €
Už se nechci bát
Veronika Pešková
22,75 €
Šílenství jménem láska
Luděk Stínil
0,00 €
Mariáš dvouhlavý
autor neuvedený
1,65 €
O knihe
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.