Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Buď presvedčivý

Buď presvedčivý

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 11.04.2022
Nikto neurobí do sveta dieru sám. Skutočnosť, že niektorí ľudia si dokážu získať dôveru šéfov či investorov, zatiaľ čo iní nie, však má svoj dôvod. A tento dôvod takmer nijako nesúvisí so skúsenosťami, pôvodom či dokonale vypracovaným podnikateľským plánom. Zdá sa, že presvedčiví ľudia disponujú akousi skrytou ...
Bežná cena knihy: 15,90 €
Naša cena knihy: 11,77 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 252
Rozmer: mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788082580016
Rok vydania: 2022
Žáner: Životná pomoc,psychológia
Typ: Paperback
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Filozofia prírodných vied
Martin Schmidt
12,27 €
Knížka pro děti od dvou do pěti
Černík Michal
11,70 €
Ovocný čaj: Pro kolegyni
autor neuvedený
3,53 €
Bringing Nature Home
autor neuvedený
54,94 €
Práca, mzdy a odmeňovanie 2/2014
autor neuvedený
8,11 €
Didaktika literatury: výzvy oboru
Ondřej Hník
11,00 €
O knihe
Nikto neurobí do sveta dieru sám. Skutočnosť, že niektorí ľudia si dokážu získať dôveru šéfov či investorov, zatiaľ čo iní nie, však má svoj dôvod. A tento dôvod takmer nijako nesúvisí so skúsenosťami, pôvodom či dokonale vypracovaným podnikateľským plánom. Zdá sa, že presvedčiví ľudia disponujú akousi skrytou vlastnosťou, ktorou ostatných motivujú k činom. Často ju opisujeme ako prirodzený talent alebo charizmu... Človek ju buď má, alebo nemá. Keď Suneela Guptu odmietli všetci investori, ktorých oslovil, položil si pálčivú otázku: dá sa táto vlastnosť získať? Suneel sa poučil zo skúseností stoviek najväčších svetových mysliteľov a objavil spôsob prezentovania nových nápadov, vďaka ktorému sa mu podarilo získať miliónové investície, spôsobiť veľké zmeny v obrovských korporáciách či dokonca presvedčiť svoju osemročnú dcéru, aby si upratala izbu. Kniha prezrádza rokmi overené tajomstvá úspechu producentov oscarových filmov, investorov do rizikového kapitálu, zakladateľov startupov s hodnotou nad miliardu dolárov a vedúcich pracovníkov ikonických spoločností, ako sú Lego, Method a Pixar. Suneelovi sa pomocou týchto neoceniteľných tajomstiev podarilo stať „novou tvárou inovácií“ newyorskej burzy. Prelomová kniha Buď presvedčivý odhaľuje, že kľúčom k úspechu nie je charizma, vplyvné známosti ani dobrý životopis, ale schopnosť presvedčiť ostatných, aby vám dali šancu. A keď si ju prečítate, zistíte, ako túto schopnosť získať.