Prázdny
0,00 €
 
Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2023
Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: -Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si povedať, že môže pomôcť všetkým, ktorým záleží na sebarozvoji, na dobrých vzťahoch a spokojnosti ...
Naša cena knihy: 18,90 €
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 261
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097350659
Rok vydania: 2023
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Narcizmus a politika - Sny o sláve
Jerrold M. Post
35,90 €
Kvadrant lásky
Milan Marko
9,97 €
John na konci umře
Wong David
21,89 €
Ekonomika, právo a politika
Kolektív
8,25 €
MZ 4837 Motýli oranžoví 1+1
autor neuvedený
0,00 €
The Pillars of the Earth
Follett Ken
13,14 €
O knihe
Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: -Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si povedať, že môže pomôcť všetkým, ktorým záleží na sebarozvoji, na dobrých vzťahoch a spokojnosti v živote. Veď častokrát, možno aj nevedomky, sa snažíme urovnať konflikty, obrusujeme hrany, hľadáme riešenia vo vlastných rodinách, s našimi deťmi, rodičmi, uhládzame napäté vzťahy na pracovisku či s priateľmi.- Áno, publikácia Komunikácia v mediácii – mediácia v komunikácii alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! má ambíciu osloviť širokú čitateľskú obec a byť užitočnou pomôckou nielen pre mediátorov, ale aj pre manažérov, pedagógov, sociálnych pracovníkov či lídrov rôznych kolektívov, ktorých úlohou je, v prípade vzniknutých medziľudských turbulencií, tenzií či rôznych problémov, komunikovať a aktívne zasiahnuť do riešenia sporov, respektíve konfliktov. V tejto súvislosti sa pozornosť sústreďuje nielen na verbálnu i neverbálnu komunikácii, na jej etický rozmer, empatiu a nenásilný prístup, ale aj na techniky aktívneho počúvania, na umenie klásť otázky a dokázať na ne aj kompetentne a pohotovo reagovať. Autor otvára aj ďalšie, súvisiace témy, napríklad kontext komunikácie s teóriou hier (ako sa pri nepríjemnom rozhovore možno inšpirovať hráčmi pokru), respektíve, ako zabrániť strate tváre pri nevhodnej forme komunikácie. Primeraný priestor je venovaný aj čoraz aktuálnejšej téme, ktorou je elektronická komunikácia, či už v podobe e-mailov alebo prostredníctvom rôznych foriem videohorovorov a videokontaktov. Ako čerešnička na torte je v publikácii spomenutá aj téma umelej inteligencie prostredníctvom rôznych četbotov a súčasne vízií, čo nás v tejto oblasti čaká a určite neminie. Nechýba však ani humor, nadhľad a exkurz do dávnej i nedávnej minulosti; spomeňme Sokratove filtre, vysvetlenie prečo pri komunikácii veľa hovoriť a veľa povedať nie je vždy to isté, čo spája Gilgameša, Pygmaliona, Golema či Hugovho Jeana Valjeana pri umení komunikovať, respektíve, prečo je, podľa G.B.Shawa, niekedy najväčším problémom komunikácie ilúzia, že k nej vôbec niekedy došlo.