Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Kronika vtáčika na kľúčik I. Straka zlodejka

Kronika vtáčika na kľúčik I. Straka zlodejka

Dátum vydania: 01.11.2011
Prvý diel trilógie v súčasnosti najčítanejšieho japonského autora, ktorá bola v roku 1996 vyznamenaná prestížnou Cenou denníka Jomiuri za najlepší román roka. Hrdina románu Tóru Okada rozpráva udalosti, ktoré ho postihujú od chvíle, ako po šiestich rokoch práce v advokátskej kancelárii podal výpoveď, aby získal čas ...
Bežná cena knihy: 12,95 €
Naša cena knihy: 11,01 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 213
Rozmer: 135x215x17 mm
Hmotnosť: 295 g
EAN: 9788080858346
Rok vydania: 2011
Žáner: Svetová súčasná
Typ: Knihy viazané
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Omnivore´s Dilemma
Pollan Michael
21,94 €
Síla hněvu - Jak ovládnout a využít hněv
von Aderkas Friederike
16,40 €
Ústavní systémy evropských států
Vladimír Klokočka
0,00 €
Karty emocí
autor neuvedený
32,94 €
Abeceda v hádankách
Pospíšilová Zuzana
10,94 €
Svět zvířátek 4 - omalovánka
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Prvý diel trilógie v súčasnosti najčítanejšieho japonského autora, ktorá bola v roku 1996 vyznamenaná prestížnou Cenou denníka Jomiuri za najlepší román roka. Hrdina románu Tóru Okada rozpráva udalosti, ktoré ho postihujú od chvíle, ako po šiestich rokoch práce v advokátskej kancelárii podal výpoveď, aby získal čas nájsť si svoje životné poslanie. So súhlasom manželky Kumiko, úspešnej redaktorky a ilustrátorky, zostáva dočasne v domácnosti, čím sa mu jeho život, napohľad fádny a priestorovo obmedzený na okolie domu, začne postupne zamotávať. Udalosti nadobudnú prudký spád potom, ako zmizne ich obľúbený kocúr a Tóru ho ide hľadať. Rozjímavosť, váhavosť, nepriebojnosť a pasivita hlavného hrdinu sú v podstate rubom jeho tolerancie a dnes vzácnej schopnosti úprimne načúvať. Tóru takto mimovoľne priťahuje ľudí nevšedných schopností a výnimočných osudov a prežíva s nimi neobyčajné situácie. Tieto však postupne čoraz viac narúšajú jeho zdanlivo pokojný každodenný život a smerujú do osudového konfliktu. Jeho náznakom sa prvý diel trilógie končí. Román je pri všetkej svojej bizarnosti výstižným obrazom japonskej spoločnosti obdobia sociálnej stability začiatku druhej polovice osemdesiatych rokov.