Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Kvalita služieb - trvalá výzva

Kvalita služieb - trvalá výzva

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe ...
Bežná cena knihy: 20,58 €
Naša cena knihy: 17,29 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 157
Väzba: Pevná
Rozmer: 177x250 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055408101
Rok vydania: 2014
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Děti lesa
Festa
17,34 €
HOLY MOSES  INVISIBLE QUEEN
autor neuvedený
16,19 €
Fotbaloví divoši Jožka
Joachim Masannek
0,00 €
Dane a účtovníctvo 7-2017
autor neuvedený
9,88 €
Nové zdravotné poistenie v praxi
autor neuvedený
0,00 €
Žatec
Petr Hlaváček
15,89 €
Angličtina - maturitní testy
Manko Elzbieta
13,69 €
O knihe
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.