Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž

Dátum vydania: 2011
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje ...
Bežná cena knihy: 19,80 €
Naša cena knihy: 14,85 €
Ušetríte: 25 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 352
Väzba: Pevná
Rozmer: 175x245 mm
Hmotnosť: 728 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081190421
Rok vydania: 2011
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Laparoskopie
Václav Drahoňovský
8,93 €
Pavlík si hraje
Jan Vodňanský; Milan Starý
0,00 €
František Hečko -život a Červené víno
Hajnošová Magdaléna
9,95 €
Vieš, ako sa čo vyrába?
Oldřich Růžička
12,99 €
Minho:  Call Back / Photo Card(S)
SM ENTERTAINMENT
34,39 €
Nenechte se šikanovat kolegou
Lenka Svobodová
0,00 €
Úklady královského dvora
Diener Michelle
11,33 €
O knihe
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.