Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Signatúry planét a duševno-duchovný rozvoj v pedagogike

Signatúry planét a duševno-duchovný rozvoj v pedagogike

Dátum vydania: 2022
Táto kniha vychádza v dobe, keď vzdelávanie aj pozícia učiteľa prechádzajú hlbokou krízou. Autor knihy jasne vníma problémy súčasnej pedagogiky a kladie si otázku, ako na ne môžeme odpovedať tvorivo a využiť ich ako šancu pre vývoj. Pri svojich analýzach a návrhoch neostáva na povrchu, ale vždy preniká k jadru problému. Vychádza ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 19,11 €
Ušetríte: 22 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 224
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 174x240 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097393816
Rok vydania: 2022
Žáner: Pedagogika, špeciálna ped.
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Čas hříchů
Ivan Kopecký
7,76 €
Veřejná správa
Richard Pomahač
22,56 €
Kamerové bezpečnostné systémy
Tomáš Loveček
23,00 €
Nedostižný komorník
Pelham Grenville Wodehouse
11,66 €
Nič ma nezlomí
David Goggins
20,90 €
Innsbruck und Umgebung 036 / 1:30T KOM
autor neuvedený
10,58 €
O algebraických rovnicích
Niels Henrik Abel
9,64 €
O knihe
Táto kniha vychádza v dobe, keď vzdelávanie aj pozícia učiteľa prechádzajú hlbokou krízou. Autor knihy jasne vníma problémy súčasnej pedagogiky a kladie si otázku, ako na ne môžeme odpovedať tvorivo a využiť ich ako šancu pre vývoj. Pri svojich analýzach a návrhoch neostáva na povrchu, ale vždy preniká k jadru problému. Vychádza z myšlienky, že ak chceme vedieť, ako dobre vzdelávať či vyučovať ľudí, potrebujeme do hĺbky rozumieť tomu, kto je človek, aké má potreby a možnosti. Človeka chápe ako celostnú bytosť s telom, dušou, ktorá sa prejavuje rôznymi cíteniami a vzťahmi, a tiež duchom, ktorý mu prináša schopnosť myslenia, slobodu, potrebu zmyslu a prianie vývoja a zrenia. Z tejto perspektívy, ktorú označuje ako spirituálnu, vypracúva nové možnosti pre dnešného učiteľa a učenie vôbec. Kniha sa zaoberá týmito veľmi praktickými a naliehavými oblasťami: -ako môže byť učiteľ zdravou, racionálnou autoritou a podporiť sebavedomie svojich žiakov, -ako integrovať žiakov s rôznymi možnosťami a tiež obmedzeniami do celku triedy tak, aby sa navzájom dokázali obohatiť a bola pritom podporená aj ich individualita a pestrosť, -ako môže vyučovanie podporiť životnú energiu a zdravie žiakov aj učiteľa a predchádzať vyčerpaniu, -ako vzbudiť záujem a udržať koncentráciu a dosiahnuť celostné, nielen intelektové osvojenie si vyučovanej látky, -ako podať zložitú tému jednoducho a pochopiteľne aj pre laikov a ďalšími námetmi na praktický výklad učebnej látky.