Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
Vysokoškolská učebnica Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných ...
Bežná cena knihy: 21,30 €
Naša cena knihy: 17,04 €
Ušetríte: 20 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 160
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055718705
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Prevádzači
Juraj Florek
24,90 €
Zákony 2018-VI
autor neuvedený
5,00 €
Stefano di Battista: La Dolce Vita LP
Stefano di Battista
33,39 €
Popelka - Prostorové leporelo
Davidson Zanna
16,44 €
Slovenská vlastiveda I.
Drahoslav Machala
11,98 €
O knihe
Vysokoškolská učebnica Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.